Friday, January 21, 2011

PENGENALAN - PROTON EDAR SALES @ NIZRA PRO EDAR SDN. BHD.

Vrooommm...Drive Home Your New Car...
Your new car stop centre...All PROTON model are available...Anywhere in KL & Selangor, just call, we ready to serve you...
"Deal With Us...We Serve You Special"


Assalamualaikum.
Salam 1Malaysia.


Sebagai pengenalan, saya Azwan Mohamad, Sales Advisor di Nizra Pro Edar Sdn. Bhd. (formerly known as MOFAZ Pro-Edar Sdn. Bhd.), Established Authorised Proton Edar Dealer (275306-T) sejak hampir 10 tahun, bertapak di No. 50, Persiaran Zaaba, Taman Tun Dr. Ismail, 60000 Kuala Lumpur (Belakang Shell-Petronas TTDI).


Melalui medium maya, web blog rasmi saya ini, http://protonedarsales.blogspot.com dibina sebagai media informasi khas untuk anda, pelanggan di KL & Selangor yang ingin memiliki kereta baru idaman daripada jenama kebanggaan rakyat Malaysia, PROTON. Sebagai Perunding Jualan yang sah, saya bersedia berkhidmat dalam urusan pembelian dan pemilikan setiap model baru PROTON anda.

Setiap urusan pembelian kereta baru anda melaui http://protonedarsales.blogspot.com melayakan anda menerima sebarang tawaran yang ditawarkan oleh PROTON dan juga daripada pihak saya sendiri. Tawaran ini sah melalui rundingan secara perjumpaan "face to face" bersama saya di showroom Nizra Pro Edar Sdn. Bhd., TTDI, Damansara., melalui email, atau melalui perhubungan telefon. Kaedah perkhidmatan secara maya ini diwujudkan bagi memudahkan pihak pelanggan untuk berurusan dengan saya. Keterangan kemudahan khidmat urusan ini seperti di bawah:


Kemudahan Khidmat Urusan


Kebiasaan pelanggan yang mengunjungi mana-mana showroom Proton Edar atau EON, mereka perlu datang beberapa kali (sehingga 4 atau 5 kali) untuk melihat kereta, menghantar dokumen permohonan pinjaman, sign agreement, pembayaran deposit dan mengambil kereta pada hari penyerahan. Ini sebenarnya sangat membebankan pelanggan kerana ianya melibatkan kos dan masa. Ada kalanya pelanggan perlu mengambil cuti. Sudah pasti anda lebih yakin jika datang dan bersemuka sendiri dengan Sales Advisor di mana-mana showroom, tapi ada cara yang lebih BIJAK dan tidak membebankan anda. 


Anda hanya perlu:


1] Jika anda belum maklum mengenai maklumat model kereta pilihan anda, datang terus ke Nizra Pro Edar Sdn. Bhd., TTDI bersama dokumen permohonan. Di samping dapat melihat model kereta pilihan secara langsung, anda juga boleh serahkan dokumen untuk proses segera pinjaman dan dapat kurangkan masa menunggu. Kemudian anda perlu hadir untuk sign agreement dengan pihak bank dan pada hari penyerahan kereta. Hanya 3 kali hadir untuk dapat kereta idaman anda. Anda jimat masa dan kos.


2] Jika anda sedia maklum dengan maklumat mengenai model kereta pilihan anda, mungkin anda pernah hadir ke mana-mana showroom PROTON atau melayari  www.proton-edar.com.my , hanya ajukan minat anda atau pertanyaan melalui telefon, laman Facebook  atau email, dan mendapat maklum balas daripada saya, kemudian diteruskan dengan pemberian dokumen yang boleh dilakukan dengan mudah hanya melalui faks atau email, kemudian tunggu keputusan kelulusan pinjaman daripada bank. Proses pasti lebih memudahkan anda kerana hanya perlu datang 2 kali sahaja, untuk sign agreement dan mengambil kereta. Anda jimat tenaga, masa dan kos.


Mungkin ada BERITA BAIK untuk anda, penyerahan kereta secara terus ke tempat anda (sekolah, rumah, pejabat, dll.) yang berdekatan dengan showroom saya di TTDI mengikut kelapangan masa saya. Melalui medium perhubungan yang saya sediakan ini, pastinya ia memudahkan anda tanpa memikirkan masalah masa dan kos.


Ikuti pengumuman PROMOSI PROTON yang sentiasa akan dikemaskini di web blog http://protonedarsales.blogspot.com ini untuk tidak ketinggalan mendapatkan pelbagai FAEDAH daripada pembelian kereta PROTON pilihan anda dengan mudah, selesa, jimat dan berbaloi.


Terima kasih kerana melawat laman ini. Selami pelbagai informasi di dalam laman http://protonedarsales.blogspot.com ini dan anda akan tahu FAEDAHNYA.

Salam 1Malaysia.


Sales Advisor: Azwan Mohamad
Phone: 012-452 9520 (call/sms)
Fax No.: 03-7729 9523
Email: protonedarsales@gmail.com
Website: http://protonedarsales.blogspot.com
Showroom/Office: No. 50, Persiaran Zaaba, TTDI, Damansara, 60000 Kuala Lumpur. 
(Call for appointment before coming. Thank You).